FAQ

Vind hier de antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan gerust contact met ons op voor meer informatie.

Klantenservice

Telefoonnummer Klantenservice

Onze klantenservice is ook telefonisch bereikbaar. De klantenservice is te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 07:30 – 16:30 en zaterdag van 9:00 – 13:00 uur via telefoonnummer: +31 (0)547 82 09 96. Onze medewerkers staan u dan graag te woord.

Retour zendingen uitsluitend via mail: info@houtfixbenelux.nl vermeld daarbij:

– Adres gegevens
– Factuurnummer
– Reden van retour

Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Heeft u een vraag, opmerking of een klacht? U kunt dan een mailtje sturen via ons klantenservice formulier, welke u vindt aan de rechterkant van deze pagina. U krijgt altijd binnen 24 uur antwoord (meestal zelfs binnen een paar uur).

Ik heb een klacht, wat nu?

Indien u -onverhoopt- een klacht heeft, dan horen we dat graag van u. Wij zullen er dan alles aan doen om deze tot tevredenheid op te lossen. U kunt contact opnemen via info@houtfixbeneleux.nl. Wij streven ernaar om uw mail binnen enkele uren te beantwoorden. U heeft in ieder geval binnen 24 uur een reactie. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice: +31 (0)547 82 09 96.

Hoe kan ik een bestelling annuleren/retourneren?

Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, dan kunt u deze uiteraard retourneren. Wij willen immers dat u tevreden bent met uw bestelling!
Volg voor het retourneren zorgvuldig deze procedure:

1) Neem binnen 14 dagen na ontvangst via onderstaand mailadres contact op met onze klantenservice: Retour zendingen dient u aan te melden via info@greenpaints.nl vermeld daarbij:
– Adresgegevens
– Factuurnummer
– Reden van retour (optioneel)

2) Na bevestiging van onze klantenservice stuurt u het artikel binnen 14 dagen naar ons terug.

Retouradres:
Houtfix Benelux
De Bleek 19B
7468 DK Enter

U dient tevens een kopie van uw factuur mee te sturen en daarop uw bankrekeningnummer te vermelden waarop wij het aankoopbedrag kunnen terugstorten.

3) Zodra wij de goederen in goede orde hebben ontvangen, ontvangt u binnen enkele werkdagen hiervan de bevestiging. Vervolgens zullen wij het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk terugstorten, doch uiterlijk binnen 30 dagen.

Uitgesloten van recht van retour zijn gebruikte, beschadigde en speciaal op kleur gemaakte producten.

Wat zijn de kosten van het verzenden?

De kosten voor het verzenden bedragen standaard € 7,25 inclusief BTW.

Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling verzonden is?

Als u uw bestelling plaatst, krijgt u direct een bevestigingsmail. De bestelling worden verzonden na ontvangst van de betaling. Zodra de bestelling daadwerkelijk verzonden is, wordt u hier over ook op de hoogte gesteld via een e-mail.

Hoe verzenden jullie de artikelen?

Alle goederen worden verzonden via PostNL en DHL. Op iedere werkdag worden goederen verzonden. Als u een bestelling op een werkdag voor 17.00 bij ons plaatst en betaald, wordt uw bestelling de eerstvolgende dag door ons ter verzending aangeboden. De pakketdiensten bezorgen op het gewenste afleveradres. Bestellingen groter dan 20 kg. kunnen in meerdere deelpakketten worden verzonden en bij grote hoeveelheden kunnen wij ook een transporteur inschakelen in de gehele Benelux.

Wat is jullie levertijd?

Voor de meeste artikelen geldt: op werkdagen voor 16:30 uur besteld, binnen 48 uur in huis. Bestellingen op vrijdag en zondag worden een dag later bezorgd.

Check voor bestelling wel even de voorraad en levertijd bij het artikel zelf (zie daarvoor de beschrijving bij ieder artikel). Deze kan namelijk per product afwijken.

Let op verzending naar het buitenland 3-4 werkdagen.

Hoe lang heb ik garantie?

Uiteraard worden al onze producten met heel veel zorg gemaakt. Mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er iets mankeert aan een van onze producten, dan kunt u uiteraard aanspraak maken op de garantie.

U heeft namelijk op al onze producten standaard garantie zoals de wet deze aan consumenten geeft. Uiteraard zijn beschadigingen ontstaan door verkeerd gebruik (laten vallen e.d.) uitgesloten van garantie.

Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?

Een koop is pas gesloten op het moment dat u het artikel hebt gezien en goedgekeurd!

Na ontvangst van het artikel heeft u 14 dagen lang herroepingsrecht. U kunt het artikel ruilen voor een ander artikel of het simpelweg retourneren indien u niet tevreden bent met wat u heeft besteld, maar neem altijd eerst even contact met ons op als u iets wilt retourneren. U kunt dan contact opnemen via ons klantenservice formulier. Gebruikte, beschadigde en speciaal op kleur gemaakte producten zijn in principe uitgesloten van retournering.

Hoe werkt het als ik aanspraak wil maken op de garantie?

Wilt u aanspraak maken op de garantie, dan dient u contact met ons op te nemen via het klantenservice formulier. U krijgt dan z.s.m. instructies over verdere afhandeling.

Is betalen veilig?

Betalen via de webshop van Houtfixbenelux.nl is 100% veilig. U loopt geen enkel risico.

Op welke manieren kan ik betalen?

U heeft bij ons meerdere betaalmogelijkheden. Al onze betaalmethoden zijn gegarandeerd veilig. U kunt kiezen uit de volgende mogelijkheden:

IDEAL en Bancontact/Mister Cash

De meest gebruikte en gemakkelijke manieren om te betalen zijn IDEAL voor de Nederlandse klanten en Bancontact/Mister Cash voor de Belgische en Luxemburgse klanten. Na uw bestelling logt u automatisch in op de site van uw bank om de betaling (net zoals bij internetbankieren) gemakkelijk af te ronden.

Betalen via IDEAL en Bancontact/Mister Cash werken het snelst, zijn zeer gemakkelijk en uiteraard veilig.

Vooruitbetaling door middel van overboeking

Bij een vooruitbetaling maakt u het totaalbedrag, na invoering van uw bestelling op onze , zelf over op onze rekening. U ontvangt na het plaatsen van uw bestelling direct een bevestiging per e-mail met uw persoonlijke ordernummer, het totaalbedrag dat voldaan dient te worden en ons rekeningnummer. Zodra wij het totaalbedrag hebben ontvangen wordt uw bestelling in de regel nog dezelfde dag verstuurd.

• Vooruitbetalen is veilig
• Houdt u rekening met één tot drie werkdagen verwerkingstijd.

Let op: Indien u kiest voor vooruitbetalen, dan worden producten die voorradig zijn bij Greenpaints-shop.com 5 werkdagen voor u vastgehouden. Indien het totaalbedrag niet binnen deze periode bij Greenpaints-shop.com ontvangen is, komen de gereserveerde producten weer ter beschikking voor andere klanten. Wij stellen u hiervan per e-mail op de hoogte.

Zijn de getoonde prijzen inclusief BTW?

Alle getoonde prijzen op Greenpaints-shop.com zijn exclusief BTW.

Hoe moet ik bestellen?

Op de volgende wijze plaatst u een bestelling bij ons:

1. Producten selecteren

Kies via de zoekfunctie of de linkernavigatie het product van uw keuze. Heeft u deze gevonden, selecteer dan (indien van toepassing) de gewenste verpakking, glansgraad en kleur en vul het gewenste aantal artikelen in.

Met de knop ‘Leg in winkelwagen’ voegt u een product toe aan uw winkelwagen. Wilt u alsnog meerdere exemplaren bestellen, pas dan het aantal dan aan door op het plusje te klikken. Met de knop ‘verder winkelen’ gaat u terug naar de winkel. Heeft u zich bedacht? Klik op het prullenbakje om een product te verwijderen.

Indien u een kortingscode heeft, vult u deze in bij ‘kortingscode’. Daarna klikt u op ‘Activeren’.

Klaar met winkelen? Klik op ‘afrekenen’.

2. Inloggen of account aanmaken

Log in als u al klant bent.
Heeft u nog geen account? Maak uw account aan, kies voor ‘registreren’. Bij ‘Uw gegevens’ vult u uw persoonlijke gegevens en het afleveradres in. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht om in te vullen. Klaar met uw gegevens invoeren? Klik op ‘volgende stap’.

Overigens als u geen account wilt aanmaken, dan kunt u ook afrekenen als gast.

3. Verzendwijze

Kies vervolgens de door u gewenste verzendmethode.

4. Betalen

Kies uw betaalwijze:
Bijvoorbeeld via iDEAL of Bancontact/Mister Cash. Of u kiest voor vooruitbetaling door middel van het totaalbedrag over te maken op onze rekening. Let wel op; kiest u voor de laatste optie, dan bent u afhankelijk van de snelheid waarmee het totaalbedrag op onze rekening staat. Wij zullen pas tot verzending van uw bestelling overgaan als wij het bedrag hebben ontvangen.

5. Bevestigen

U krijgt een overzicht van uw bestelgegevens. Vergeet u uw bestelling niet te controleren?
Klopt alles, ook qua kleuren, glansgraad en aantallen? Vink dan aan dat u akkoord bent met onze algemene voorwaarden. U kunt de bestelling afronden met de knop ‘volgende stap’. Hiermee gaat u naar het betaalproces.

Afwerkingsproducten

Hebben we je vraag niet beantwoord? Laat het ons weten.

Heb je een vraag die we nog niet beantwoord hebben? Neem dan contact en stel je vraag via ons contacformulier.

AST Vuller (noestvuller)

Hebben we je vraag niet beantwoord? Laat het ons weten.

Heb je een vraag die we nog niet beantwoord hebben? Neem dan contact en stel je vraag via ons contacformulier.

E800 Pasta vulmiddel

Hebben we je vraag niet beantwoord? Laat het ons weten.

Heb je een vraag die we nog niet beantwoord hebben? Neem dan contact en stel je vraag via ons contacformulier.

Gereedschap

Hebben we je vraag niet beantwoord? Laat het ons weten.

Heb je een vraag die we nog niet beantwoord hebben? Neem dan contact en stel je vraag via ons contacformulier.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief...